Со оваа промена можноста за раскажување во Shorts станува попривлечна, според директорот за управување со производи во Јутјуб, Тод Шерман.
„Ова беше карактеристика која најмногу ја бараа креаторите, па ние сме возбудени што ќе ви дадеме поголема флексибилност да ја раскажете вашата приказна“.
Максималната должина од 3 минути за YouTube Shorts се однесува на видеа кои се квадратни или вертикални во однос на изгледот; Клиповите поставени пред 15 октомври нема да бидат засегнати. Според Шерман, Јутјуб работи на подобрување на препораките за подолги Shorts „во наредните месеци“.
Во меѓувреме, ако не сте нужно обожавател на YouTube Shorts, платформата воведува опција за „Show Fewer Shorts“; корисниците можат да ја изберат поставката од менито со три точки во горниот десен во апликацијата и привремено ќе им се прикажуваат помалку Shorts.
YouTube Shorts, исто така, има и други ажурирања на плеерот за да го „рационализира неговиот изглед, дозволувајќи на содржината да го заземе централно место и на гледачите да се фокусираат на содржината што ја сакаат“, напиша Шерман во објавата.
Има нова страница со трендови на Shorts, каде што можете да откриете што е популарно во вашата земја.
Покрај тоа, YouTube Shorts воведува темплејти за креаторите да можат да ги следат најновите трендови, да ги усогласат нивните клипови со најактуелните звуци и видови на содржини.
Може да се пристапи до функцијата со допирање на „Ремикс“ на Short и изберете „Користете го овој темплејт“.
YouTube објави дека ќе започне да го интегрира генеративниот видео модел на вештачка интелигенција на Google DeepMind во YouTube Shorts подоцна оваа година.
„Креаторите ќе можат да ги оживеат своите идеи со уште понеобични видео позадини и самостојни видео клипови, што ќе ги направи вашите Shorts уште подобри“, напиша Шерман.
YouTube Shorts ги гледаат повеќе од 2 милијарди најавени корисници секој месец, што е раст во однос на минатата година, кога бројката беше 1,5 милијарди.