Според последните анкети направени од страна на маркетинг компанијата Syncapse, Facebook корисниците ги лајкуваат страниците на определени брендови, само затоа што тие брендови им се допаѓаат, а не поради други причини.
Доколку тоа е навистина така, маркетинг експертите треба да се насочат кон создавање на подобри адвертајзинг реклами на Facebook, отколку да создаваат дирекни call-to-action реклами во мрежата, кои обезбедуваат само лајкови и кликови. Според Syncapse просечната цена на еден Facebook фан, гледано од аспект на маркетингот изнесувала $174 во почетокот на оваа година.
Брендинг рекламите од своја страна пак дозволуваат да се создаде и негува угледот на една марка. Сепак овој тип реклами не им овозможува на корисниците да кликаат и со тоа бројот на кликовите значително се намалува, што се одразува лошо и на враќањето на инвестициите.
Еве некои од причините зошто луѓето лајкнуваат определени страници:
Текстот е објавен во соработка со SocialNet.Mk