Со цел да се покаже дека во списанието разработуваат значајни современи теми од целиот свет, португалскиот магазин Revista Grande Reportagem се одлучи за реклами со знамиња. Поинаков поглед на државите – преку бојата на знамето до суштината на владеењето. Веењето на овие знамиња ги разгори страстите, па наместо рекламна кампања, беше нарекувано парче уметност, односно отворена политичка ангажираност. Погледнете и проценете сами.
Веењето на овие знамиња ги разгори страстите, па наместо рекламна кампања, беше нарекувано парче уметност, односно отворена политичка ангажираност. Погледнете и проценете сами.
Црвено – За војната во Ирак
Бело – Против војната во Ирак
Сино – Не знаат каде е Ирак
ЕУ
Сино – Потрошувачка на нафта
Жолто – Производство на нафта
Кина
Црвено – 14 годишни деца кои работат
Жолто – 14 годишни деца кои учат
Сомалија
Сино – Жени на кои им е нанесено генитално сакатење
Бело – Жени на кои не им е нанесено генитално сакатење
Буркина Фасо
Црвено – Деца кои умираат пред да наполнат 1 година
Зелено – Деца кои умираат пред да наполнат 3 години
Жолто – Деца кои достигнуваат зрелост
Бразил
Зелено – Живеат со помалку од 10 долари месечно
Жолто – Живеат со помалку од 100 долари месечно
Сино – Живеат со помалку од 1000 долари месечно
Бело – Живеат со повеќе од 100 000 долари месечно
Колумбија
Црвено – Извоз на банани
Сино – Извоз на кафе
Жолто – Извоз на кокаин
Ангола