Извршниот директор Марк Закерберг ги објави новите алатки. Оваа објава претставува пресвртница за WhatsApp. WhatsApp е шифрирана услуга за пораки која се гордее со своите стандарди за приватност и одамна ги избегнува видовите на таргетирани алатки за рекламирање што ги поткрепуваат другите Мета апликации како Facebook и Instagram.
Мета веќе неколку години воведува функции за трговија и плаќање во апликации. Вклучени се алатките за „деловни пораки“ кои компаниите можат да ги користат за да разговараат со клиентите и да испраќаат маркетинг материјали до луѓе кои ги споделиле своите телефонски броеви со компаниите.
Претходно, овие алатки беа едноставни, се користеа за испраќање пораки до сите корисници кои се согласија да добиваат известувања од компанијата. Новите алатки за вештачка интелигенција ќе користат однесување на Facebook и Instagram за да ги насочат пораките кон оние корисници кои најверојатно ќе бидат отворени за нив. Услов е корисниците да користат ист телефонски број на сите сметки.
Шефот за стратешки пазари на WhatsApp, Гилхерме Хорн, рече дека овие алатки за вештачка интелигенција ќе им овозможат на компаниите да ја оптимизираат испораката на реклами до корисниците кои најверојатно ќе бидат заинтересирани. „Ова е многу важно за деловните корисници бидејќи тие плаќаат за овие пораки.
Мета ги засилува напорите за монетизација на WhatsApp, нејзината најголема апликација од секојдневните корисници. И покрај популарноста на услугата и нејзината импресивна цена на стекнување од 22 милијарди долари во 2014 година, таа досега придонесе само мал дел од вкупните приходи на Мета.
Нов чат-бот со вештачка интелигенција
На конференцијата Мета претстави и нов чет-бот со вештачка интелигенција кој директно ќе одговара на деловните прашања во разговорот. Тоа претставува ран тест на целта на Цукерберг да ги убеди компаниите да ги нарачуваат своите комуникации на автоматизирани алатки.
Четботот ќе им помогне на корисниците со вообичаени барања како што се наоѓање каталози или советување работни часови, слично на постоечките платформи за поддршка на клиентите со вештачка интелигенција.
Беше објавено и дека се додава актуелниот бразилски начин на дигитално плаќање PIX. PIX некогаш се сметаше за потенцијален конкурент.
PIX, кој беше дизајниран од централната банка, претставуваше околу 39 отсто од трансакциите направени во Бразил минатата година. Тој нуди слични услуги на алатката за плаќање WhatsApp, како што се трансфери на пари помеѓу поединци и купувања од компании.
WhatsApp почна да нуди слични услуги во Индија минатата година.
Фото: pexels