Што симболизираат боите во маркетингот?

Боите имаат големо влијание врз перцепцијата на брендот и изборот на потрошувачот. Една боја може да не поттикне да купиме, друга да не поттурне од идејата.

Изборот првенствено зависи од приоритетите на компанијата и целната публика.

Психологијата на боите е само еден дел од сложувалката при изработката на корпоративното лого, но особено е значајна и дизајнерите не треба да ја игнорираат. Еве кои бои ги симболизираат едни од најголемите брендови во светот.

Жолта – оптимизам, чистота, топлина

Портокалова –  бодрење, доверба

Црвена – агитација, виталност, претпријатие

Виолетова – креативност, имагинација, мудрост

Сино – доверба, сигурност, сила

Зелена – мир, раст, здравје

Сива – баланс, неутралност, смиреност

Одделно од оваа графика, розовата симболизира младост, забава и возбуда; кафената – отпорност и стабилност; црната – власт, престиж и моќ, а белата – едноставност и чистота.

boja

 

Повеќе идеи за искористување на вашата омилена боја во вашето лого, веб или графички дизајн побарајте во  VIA Маркетинг. 

- Реклама -