Боите имаат големо влијание врз перцепцијата на брендот и изборот на потрошувачот. Една боја може да не поттикне да купиме, друга да не поттурне од идејата.
Изборот првенствено зависи од приоритетите на компанијата и целната публика.
Психологијата на боите е само еден дел од сложувалката при изработката на корпоративното лого, но особено е значајна и дизајнерите не треба да ја игнорираат. Еве кои бои ги симболизираат едни од најголемите брендови во светот.
Жолта – оптимизам, чистота, топлина
Портокалова – бодрење, доверба
Црвена – агитација, виталност, претпријатие
Виолетова – креативност, имагинација, мудрост
Сино – доверба, сигурност, сила
Зелена – мир, раст, здравје
Сива – баланс, неутралност, смиреност
Одделно од оваа графика, розовата симболизира младост, забава и возбуда; кафената – отпорност и стабилност; црната – власт, престиж и моќ, а белата – едноставност и чистота.
Повеќе идеи за искористување на вашата омилена боја во вашето лого, веб или графички дизајн побарајте во VIA Маркетинг.