Креативниот герила маркетинг, се повеќе се употребува наместо стандардното рекламирање.
Затоа, накратко ќе ја објасниме неговата функција.
Отсекогаш, креативноста во рекламирањето најмногу доаѓала до израз при герила маркетинг.
Што е герила маркетинг?
Концептот за герила маркетинг беше креиран од Џеј Конрад Левинсон. Тоа стана фраза која го означи нетрадиционалниот, ефтин, високо ефективен маркетиншки труд.
Герила маркетингот може да биде поразличен од обичниот колку што е герилската борба различна од традиционалната. Наместо да се расфрлаат со пари, маркетиншките герили нишанат на изворите и таргетните групи со максимален импакт.
За да добиеме целосна слика, можеме да погледнеме неколку практични примери низ светот…
Текстовите во Адвертајзинг се поддржани од Via Marketing.