Извршниот директор на WhatsApp, Вил Карткарт потврди дека популарната апликација за пораки наскоро ќе воведе реклами. Оваа изјава доаѓа како изненадување, со оглед на тоа што Карткарт претходно ги негираше извештаите за плановите за воведување реклами.
Во интервју за бразилски медиум, Kartkart нагласи дека рекламите ќе се појавуваат на одредени места во апликацијата, како што се страницата за статус и канали, а не во примарното сандаче на корисникот.
„Сакаме нашите корисници да имаат непречено искуство во сандачето, без присуство на реклами“, рече тој.
Оваа стратегија сугерира дека WhatsApp сака да објавува реклами на начин што нема премногу да го наруши корисничкото искуство. Со оглед на историјата на WhatsApp и неговата врска со рекламирањето, ова претставува значајна промена.
Мета, сопственикот на WhatsApp, првично ги најави плановите за воведување реклами на страницата Статус уште во 2018 година, но тие планови беа одложени во 2020 година поради реакциите од корисниците и стручната јавност. Дури и Брајан Актон, еден од основачите на WhatsApp, јавно се спротивстави на идејата за реклами, нагласувајќи ја важноста на приватноста на корисниците, клучен аспект на репутацијата на WhatsApp.
Kartkart не даде детали за тоа кога точно ќе се појават рекламите на платформата, ниту пак објасни како WhatsApp ќе го балансира таргетирањето на рекламите со приватноста на корисниците, имајќи предвид дека пораките на услугата се шифрирани од крај до крај. Оваа рамнотежа помеѓу приходите од реклами и приватноста на корисниците е клучен предизвик за WhatsApp понатаму.
Додека WhatsApp продолжува да ја истражува оваа нова стратегија, јавноста и корисниците со нетрпение очекуваат повеќе информации и како овие промени ќе влијаат на нивното искуство со користење на апликацијата. Важно е да се напомене дека начинот на кој WhatsApp ќе ги имплементира овие промени ќе биде клучен за одржување на довербата и лојалноста на неговата огромна глобална база на корисници.
Извор: telegraf.rs