Porsche ја проширува својата палета на погонски единици за спортската лимузина Panamera со верзиите 4 E-Hybrid и Panamera 4S E-Hybrid. Ова е одговорот на Porsche на особено силниот интерес за ефикасни и динамични е-хибридни погонски единици на многу пазари. Panamera ќе биде достапна во вкупно четири верзии на оваа напредна технологија за возење.
Електричен опсег 96 km
Со цел да генерира силно забрзување, Порше го комбинираше новиот е-хибриден систем со значително ревидиран 2,9-литарски V6 битурбо бензински мотор (224 kW/304 КС). Системската моќност од 346 kW (470 КС) и максималниот вртежен момент од 650 Nm овозможуваат забрзување од нула до 100 km/h за 4,1 секунди и максимална брзина од 280 km/h. Чисто електричниот опсег на Panamera 4 E-Hybrid се зголемува на 96 километри во циклусот WLTP.
Panamera 4S E-Hybrid става посилен фокус на динамиката на возење, како и на континуирана испорака на моќност во горниот опсег на вртежи. Неговиот 2,9-литарски битурбо мотор со шест цилиндри испорачува 260 kW (353 КС). Моќноста на системот е 400 kW (544 КС), а максималниот вртежен момент е 750 Nm. Ова и овозможува на Panamera 4S E-Hybrid да забрза од нула до 100 km/h за 3,7 секунди и да достигне максимална брзина од 290 km/h.
Четири режими на возење
Четирите оптимизирани режими на возење специфични за E-Hybrid, како и подобрените режими Sport и Sport Plus, дополнително ја оптимизираат ефикасноста на моделот E-Hybrid.
Возилата секогаш се возат во чисто електричен режим E-Power. Откако полнењето на батеријата е под одредена минимална вредност, системот автоматски се префрла во Хибриден автоматски режим, кој ја прилагодува оперативната стратегија на моменталната ситуација на возење.
Системи за зачувување на батерии
Во режимот E-Hold, моменталната состојба на полнење на батеријата се зачувува. Во режимот E-Charge, пак, моторот со внатрешно согорување ја полни батеријата до 80 проценти надвор од градот и над 55 km/h, додека Panamera ја користи ефикасноста на хибридниот погон во градскиот сообраќај.
Во режимите на работа Sport и Sport Plus, Porsche ја намалува целната состојба на полнење на батеријата на 20 и 30 проценти соодветно (претходно 30 и 80 проценти соодветно). Ова ја зголемува ефикасноста без жртвување на перформансите.
Извор: index.hr