Кога продажбата ќе се намали поради финансиски проблеми, првото нешто, од кое што се сече, е буџетот за рекламирање.
Дури и тогаш рекламирањето на производот или услугата мора да продолжи, советува електронското издание на американското списание Entrepreneur.
Тоа дава неколку практични идеи како да се рекламирате, кога буџетите се ограничени.
Советите се следни:
Станете експерт. Праќајте вести за вашиот бизнис на локалните весници, новинари со економски ресор и професионални организации што ќе можат да ги вклучат информациите во нивниот електронски билтен, прилагодени на нивната содржина. Барајте сајт кој е согласен да ги објавува информациите редовно и дури да ги одвои во посебна колона. Кога нешто не е објавено, копирајте го и распространете го на клиентите и партнерите.
Бидете јавен говорник . Организаторите на стручни состаноци во секторите секогаш бараат претставници на бизнисот, кои зборуваат добро и имаат право да учествуваат во конференции и презентации. Изберете тема која е поврзана со вашeто лично бизнис искуство, па да не пропуштите да ги споменете името и активностите на вашата компанија.
Предавање на курсеви за обука и преквалификација . Така голем број на потенцијални клиенти ќе ве доживуваат како експерт и ќе раскажуваат за вашиот бизнис.
Наградување на лојални клиенти . Предложете слободни стоки или услуги на секој ваш клиент, кои ви довел нов корисник.
Испраќајте редовни рекламни мејл пораки . Потсетете ги сегашните клиенти за себе и она што се случува со вас.
Извлечете максимум од (бесплатните) односи со јавноста . Секогаш кога има настан поврзан со бизнис, што влијае на локалната заедница, испраќајте информации до медиумите.
Одделете пари за добротворни цели. Помагајте. Дури и медиумите да не го пренесат тоа.
Направете блог или учествувајте на Интернет форум . Така ќе привлечете сообраќај кон вашиот вебсајт и ќе добиете фидбек.
Здружете се со други локални претприемачи . Измешајте го вашиот Бизнис со нивниот, ако го почитувате нивното име.