Минатата година во продажбата на автомобили беше богата и за купувачите и за продавачите, иако 4.000 автомобили беа продадени помалку отколку пред пандемијата на Ковид. Просечната цена на продадено возило е 20.000 евра, а десет отсто е за суперлуксузни возила чија цена надминува 200.000 евра. Следната година трговците предвидуваат раст од пет до седум отсто.
Најмногу возила во минатата година беа продадени на салонот во март. Најлуксузните автомобили се уште најдобро се продаваат, а многу малку се изнајмени или позајмени. Во споредба со Словенија и Хрватска, се купуваат помалку автомобили, а продажбата на електрични автомобили е во илјадници.
Генералниот директор на „Тојота Србија“ Роберт Лукиќ изјави дека минатата година во Србија биле продадени нешто помалку од 30.000 возила, што е за четири илјади помалку отколку пред пандемијата на Ковид 19. Тој додаде дека следната година очекува раст од пет до седум проценти. .
Апсолутен рекордер е Шкода, која пет години е најпродавана автомобили во Србија и зазема шестина од пазарот.
„Задоволни сме од успехот што го постигнавме годинава, испорачавме околу 5.500 возила на клиентите, истакнува Александра Ѓокиќ од „Авто Чачка“, увозник на Шкода.
Луксузните автомобили се посебна приказна. Продадени се 3.500 од нив, од кои 30 отсто поскапи од 200.000 евра, што е повеќе отколку во целиот регион.
„Хибридните автомобили низ градот можат да достигнат брзина и до 120 километри, а потоа се вклучува моторот од 2.000 кубика, па опсегот е неограничен“, вели Милорад Остојиќ од „Мерцедес Стар импорт“.
Целосно електричните автомобили се продаваат во дестинации. Многумина ги купија како трета кола за градот, но само оние кои имаат можност да ги полнат дома.
Има малку полначи и се уште не е јасно кој ја плаќа струјата. Засега тоа е државата, но ако се примени моделот на ЕУ, возењето на струја може да биде многу скапо и бавно.
Извор: rts.rs