McDonald’s со своја апликација

Очигледно е дека ‘McDonald’s сакаат да ја сменат представата за начинот на кој тие се познати во светот, дека не се само ‘happy meal’ и убав помфрит. Откако започна да ги бие лош глас после документарецот на Морган Спурлок, решија да бараат помош од маркетинг агенцијата ‘DDB’ Австралија, која што е автор на последната кампања, како би ја добиле битката.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=zBnqg_KTSIc#![/youtube]

Ја представуват ‘TrackMyMacca’ апликацијата. Оваа апликација му овозможува на корисникот да види од каде доаѓаат состојките од кој е направен оброкот кој тој си го избрал и платил за него, па се до  информации за земјоделецот кој ги одгледувал состојките. Ова се чини дека е одличен начин како клиентите би комуницирале со брендот, па дури и би ги користеле социјалните медиуми да ги поканат своите пријатели и да им покажат што јадат.

Апликацијата моментално е достапна само за корисниците на iPhone и може да се превземе од тука.

21ea0cce9e160748ca6270d4c6448ffe a12fd1c001812396346a3a9a6d674946
c5fb5d9659f7b620f70bb6c2b383a939

- Реклама -