Како училиштето го убива талентот?

90% од денешните ученици ќе се претворат во губитници.

Општеството се наоѓа под притисок на матрицата и не може да разбере очигледни вистини. Системот на едукација е безнадежно застарен. 90% несреќни луѓе е премногу. Ако една фабрика за минерална вода пушташе 9 од 10 шишиња со нечиста вода, тогаш раководството одамна ќе беше во затвор. Илјадници училишта секоја година „произведуваат” луѓе кои нема да се реализираат, ќе живеат сиромашно и ќе бидат осамени. Зошто се случува ова?

Причините за денешното зло се во минатото. Современото училиште беше формирано пред 200 години. Оваа институција е одговорна за одредени потреби на индустрискиот век, кога во Англија се развива производството и се појавувале нови фабрики и банки. За услугата  биле потребни милиони неми и послушни извршители. Тогаш е основан системот, спротивен на здравиот разум, на природата на детето, на еволуцијата.

Сите знаеме дека децата многу сакаат да играат. На овој начин обуката станува десетици пати полесна отколку зад чинот. Децата имаат многу енергија. Тие сакаат да се смеат, да трчаат, да отскокнуваат. Училиштето го казнува детето за секоја манифестација на емоции, радост и љубопитност. За никаков развој на личноста, како на физичко така и на интелектуално ниво не може да стане збор. Педагогијата е создадена така што да се уништи индивидуалноста и да се лиши детето од неговото лично мислење. Затоа сите педагози и учители треба да имаат во предвид дека во најраната возраст децата треба да учат низ игра и грешки. Со таков начин на работа ќе создадат атмосфера која понатаму ќе создаде потенцијал за здрав развој.

1. Модерната наука веќе докажа дека детето учи ефикасно кога греши

Училиштето прави сé за да создаде кај децата страв од грешките. За неправилни одговори казнуваат – ставаат слаба оценка. Во иднина овие несреќни луѓе ќе се плашат да експериментираат и да прават грешки.

2. Во тестовите има само два одговори – правилен и погрешен

На овој начин децата го гледаат светот рамен. Многу задачи, всушност можат да бидат решени по илјадници правилни начини. Неопходно е да се изразат со зборови.

3. Децата немаат време да размислуваат

Современиот процес на учење е создаден така што детето постојано е зафатено со бесмислена работа. Претходно, во филозофијата наставникот давал работа на брегот на реката и време за размислување. Учениците можеле да расправаат во текот на неколку дена и да размислуваат. Само размислувајќи човек може да го развива умот.

4. Денешното училиште убива еден од вродените инстинкти – стремежот кон знаење

Леонардо да Винчи не учел на училиште. Само благодарение на тоа тој можел да се развие и да ја зачува својата жед за знаење. Во текот на целиот свој живот правел генијални откритија, останувајќи научник. Пронајдоците му се пред времето од 500 години. Повеќето студенти престануваат да учат, штом добијат дипломи. Тие го мразат процесот и остануваат духовни инвалиди.

Критикувајќи го училишното образование, во никој случај не се осудуваат исклучоците – педагозите по душа. Дури во овој училишен пекол тие покажуваат храброст и љубов кон децата, давајќи им знаење и инспирирајќи ги за идни дела.

- Реклама -