Бидејќи Јапонија има за цел да стане климатски неутрална до 2050 година, транспортниот сектор ќе треба да претрпи големи промени за да ја постигне целта. Затоа, Јапонија пред неколку години постави амбициозна цел до 2035 година да нема повеќе продажба на автомобили со дизел и бензин на овој пазар. Истата одлука беше донесена и на ниво на Европската Унија. Дали таквата цел може да ја промени климатската слика на една земја останува прашање.
Јапонија е земја чија економија во голема мера се потпира на автомобилската индустрија и е една од водечките земји на ова поле, но сепак треба да се напомене дека ситуацијата е многу подобра кога станува збор за хибридни возила наспроти електрични возила.
Пред извесно време, бројот на електрични автомобили во оваа земја не одеше во чекор со бројот на станици за полнење. Поради субвенции кон средината на минатата деценија се зголеми бројот на полначи, но пред неколку години почнаа да се гасат и тие. Општо земено, работниот век на јавните полначи е околу 5-10 години, а бидејќи тие се развија пребрзо со воведувањето на е-возилата, во еден момент или станаа дел од застарената инфраструктура, или беа затворени бидејќи се непрофитабилни. , зависи кој дел од државата .
Интересно е што денес е спротивно, денес недостасуваат полначи за да се поттикне бројот на електрични возила. Со оглед на тоа што локалната власт релативно рано го препозна потенцијалот за наелектризирање на сообраќајот и го охрабри поставувањето станици за полнење, излегува дека тие биле прилично оптимисти во своите предвидувања. Всушност, е-возилата беа многу побавни за прифаќање.
Денес, пак, се работи за мала достапност на полначи, мала моќност на полначи или мал број порти за полнење, а инфраструктурата е сè уште важен фактор при одлучувањето за купување автомобил од овој тип.
Затоа Јапонија ја ревидираше својата првична цел да достигне 150.000 полначи, со што таа цел се удвојува на 300.000 до крајот на деценијата. Јапонија има над 125 милиони жители, во споредба со Франција со над 67 милиони, има цел да има 400.000 полначи до 2030 година.
Сепак, дури и да се случи сите жители да се префрлат на електрични возила, останува стравот дека тоа ќе го реши проблемот со загадувањето, имајќи предвид дека Јапонија најмногу се потпира на фосилните горива, што значи дека таа ќе биде извор за сите полначи во земјата.
Фото: pexels