Како најново и најсовремено превозно средство авионите последни биле
вклучени во сообраќај во Скопје. Аеродромот бил наречен ''Скопје'' а се
наоѓал на крајот од градот, кај денешната населба ''Аеродром''.
Првиот патнички авион слетал во Скопје на 15 јуни 1928 година. Авионот бил од типот ''Потез-29'' и превезувал 5 патници. Како најново и најсовремено превозно средство авионите последни биле вклучени во сообраќај во Скопје. Аеродромот бил наречен ''Скопје'' а се наоѓал на крајот од градот, кај денешната населба ''Аеродром''.
Во 1929 година била воспоставена авионска линија Солун-Скопје-Белград. Времето на тргнување било така планирано што на патниците и трговците од Солун им овозможувало заштеда на време. Авионите поаѓале во 7 часот наутро. Големиот жупан на Скопје, Антонио Вилдовиќ, во 1925 година, како вљубеник во воздухопловството и прв човек на власта, купил еден француски авион “Каљдран”, прв цивилен (спортски) авион во Кралството Југославија.
Прв пилот бил М. Јерошенко. Eсента 1926 година бил одржан првиот аеромитинг со учество на воени авиони и пригодна програма. Секоја година се одржувале аеромитинзи во Зајчев рид и во стариот Аеродром.
Посетителите на аеромитинзите за 30 динари можеле да пробаат да летаат со авион. Kако куриозитет старите Скопјани го сметаат слетувањето на Еми Џонсон, една од првите жени-пилоти во светот, на скопскиот аеродром во 1930 година при нејзиното враќање од Австралија за Лондон.
Во 1937 година во договор со авионското друштво “Аеропут” и Сидна, Министерството за сообраќај воспоставило авионски сообраќај со Кралството и странство. Со оваа линија стасувал и весникот “Правда” од Белград.