Американскиот бренд за лакови за нокти OPI, познат во козметичката индустрија во светот, создаде нова рекламна кампања со уникатна идеја.
Марката ја раскажува приказната дека боите содржат јазик, а за таа цел го користи просторот на онлајн рекламирањето, видео прилог и други маркетинг тактики, што ќе ги видите подоле.
Секоја жена може да комуницира со боите- на пример, да прати порака дека ве сака, или да и каже збогум на една љубов преку боите на плачот – жолтата и сивата, но и да го искаже револтот преку пурпурната.
Идејата е дека жените не ги избираат случајно боите за лакот, туку ги селектираат според своето моментално расположение.
Кампањата е деликатна и убава, а истата е дело на рекламната агенција DAN во Париз – дел од мрежата на американската TBWA.
Презентацијата започнува со зборовите на една капка лак… Боите на OPI – азбука на расположението.
Метрореклама во Франција.
На страниците на модни списанија.
Специјална апликација што комуницира со боите преку скенирање.
Пораките се испраќаат преку отпечатоци на платно – облека и додатоци како чанти за дамите.
Текстот е објавен во соработка со VIA Marketing.