Една од најдобрите реклами за минатата година, дефинитивно и припаѓа на компанијата Axe која воведе нова линија на производи на мирот, поддржана од страна на оригиналната пионерска рекламна кампања „Водете љубов, а не војна“.
Идејата се темели на тоа што младите луѓе можат да влијаат на мирот во светот со едноставна акција – еден бакнеж.
Кампањата започна со прикажување на телевизија и онлајн видео клипови. Рекламата ја нагласува врската со Axe со меѓународната програма на непрофитната „Еден ден на мирот“, која промовира свет без војни.
Голема реклама, пристоен дизајн и одлична порака.
„Водете љубов, а не војна“. Се согласуваме сите, зар не?
Текстовите од Адвертајзинг се објавени во соработка со ViaMarketing.