Веројатно живееме во време кога веќе ништо не е доволно шокантно, па затоа рекламите се повеќе сè исполнети со секс, насилство и невкусни шеги за да бидат забележани.
Веројатно живееме во време кога веќе ништо не е доволно шокантно, па затоа рекламите се повеќе сè исполнети со секс, насилство и невкусни шеги за да бидат забележани.
Кога врне, лицето на детето од билбордот крвари. Пораката е: Побавно возење кога врне. Локација: Нов Зеланд
Реклама за пирсинг, Ротердам
Реклама за калциумски додаток, Индија
Иронично, овој експлицитен билборд кој треба да ја подигне свеста а загадувањето, се наоѓа во земја која ги третира порнографите како криминалци – Кина.
Првиот билборд кој се менува кога луѓето гледаат во него: Кога гледачот ја врти главата среќниот пар се претвора во слика на домашно насилство.
Реклама за Peugeot 206 HDi Coupe која ги охрабрува возачите да гледаат во задници наместо да внимаваат на патот.
Реклама за стриптиз клуб на светилките низ Лондон
Влезете внатре за да го најдете вашето идеално работно место.