Вообичаено за сите ресторани е да имаат вработени луѓе кои доаѓаат до масите на гостите за да ја примат нивната нарачка за храна. Во Јапонија сметаат дека нема потреба од посредник во оваа работа, па затоа го измислија и воведоа производот наречен Deli-Touch.
Вообичаено за сите ресторани е да имаат вработени луѓе кои доаѓаат до масите на гостите за да ја примат нивната нарачка за храна. Во Јапонија сметаат дека нема потреба од посредник во оваа работа, па затоа го измислија и воведоа производот наречен Deli-Touch.
Системот функционира со помош на пенкало кое ги собира бар код информациите за избраното јадење кога истото ќе се заокружи во менито. Тие податоци, безжично се пренесуваат до печатач, каде луѓето кои работат во кујната ја преземаат нарачката. Во тој момент автоматизиран глас ќе им каже на двете страни дека нарачката е направена. Целиот систем чини 45 000 јени (418 долари) за едно месечно изнајмување на 30 специјални пенкала, сервер и печатач, што е многу поекономична варијанта од конвенционалниот начин за примање нарачки преку посредник во улога на келнер.