Очигледно е дека ‘McDonald’s сакаат да ја сменат представата за начинот на кој тие се познати во светот, дека не се само ‘happy meal’ и убав помфрит. Откако започна да ги бие лош глас после документарецот на Морган Спурлок, решија да бараат помош од маркетинг агенцијата ‘DDB’ Австралија, која што е автор на последната кампања, како би ја добиле битката.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=zBnqg_KTSIc#![/youtube]
Ја представуват ‘TrackMyMacca’ апликацијата. Оваа апликација му овозможува на корисникот да види од каде доаѓаат состојките од кој е направен оброкот кој тој си го избрал и платил за него, па се до информации за земјоделецот кој ги одгледувал состојките. Ова се чини дека е одличен начин како клиентите би комуницирале со брендот, па дури и би ги користеле социјалните медиуми да ги поканат своите пријатели и да им покажат што јадат.
Апликацијата моментално е достапна само за корисниците на iPhone и може да се превземе од тука.