Пациентот со Neuralink играл Counter-Strike 2 користејќи го само неговиот мозок

Неодамнешното ажурирање на Neuralink за вториот учесник во студијата, идентификуван како Алекс, дава повеќе ветувачки резултати за потенцијалните идни коирисници, кои во текот на својот живот ја изгубиле способноста да комуницираат со светот околу нив. Со ова ажурирање, Алекс можел да комуницира со курсорот на екранот во рок по само неколку минути, а за неколку часа ги надминал претходните нивоа на брзина и точност во задачите на Neuralink Webgrid – нивоа што ги постигнал користејќи традиционални асистивни технологии .

Од објавувањето во февруари, студијата Neuralink PRIME ја истражува и проценува безбедноста и ефикасноста на уредите за интерфејс мозок-компјутер (BCI), заедно со поврзаниот софтвер BCI, хируршки роботи, алатки и процедури потребни за успешно поставување на имплантите. Претходно оваа недела, компанијата објави ажурирање за својот втор учесник, истакнувајќи го неговиот неверојатен успех и способноста да ги собори постоечките светски рекорди на BCI на неговиот прв ден користејќи го нововградениот уред.

Пред повредата на ‘рбетниот мозок што го направи неподвижен, Алекс бил ентузијаст за игри со пукање и автомобилски техничар, работејќи со рацете за да поправа и дизајнира алатки, возила и други машини. По неговата несреќа, тој бил ограничен на интеракција со компјутер за да игра игри како што е Counter-Strike 2 преку употреба на специфичен контролер за игра за квадриплегичари познат како Quadstick.

Овој џојстик управуван од устата има сензори за притисок и сензори за положба на усните за кликање. За жал, неговиот дизајн на единечен џојстик ги ограничува корисниците или да се движат или да нишаат во кое било дадено време, барајќи од корисникот да се префрли помеѓу двете со тоа што ќе го отпушти џојстикот и ќе користи сламка за да сигнализира одредени функции со повлекување или дување воздух.

Сега, користејќи го имплантот на Neuralink и во соработка со Quadstick, Алекс можел слободно да се внесе во играта, истовремено да се движи, да нишани и да пука без да запира помеѓу акциите. Наместо тоа, тој само помислува каде сака да нишани, а имплантот го чита неговото барање и ги креира потребните инпути за играта.

„Само движењето во играта е толку пријатено бидејќи можам да гледам лево десно и не мора да го поместувам џојстикот. Треба само да помислам каде сакам да погледам и таму гледам. Неверојатно е“ вели Алекс.

Играњето игри не е единствената придобивка од новообновените способности на имплантот. Со имплантот сега Алекс повторно може да креира дизајни со CAD, задача која претходно беше исклучително предизвикувачка поради технолошките ограничувања на Quadstick и другите помошни уреди.

Само на вториот ден од користењето на неговиот имплант Neuralink, Алекс успешно го искористи Fusion 360 за да дизајнира прилагодено држач за полначот за неговиот Neuralink. Дизајнот подоцна беше 3D испечатен и интегриран во неговата физичка поставка. Тимот на Neuralink изјави дека тие продолжуваат да работат со Алекс за мапирање на планираните движења на различни типови кликања на глувчето, проширување на бројот на достапни контроли и овозможувајќи му (и на идните корисници) брзо да се префрлаат помеѓу различни режими и функции во софтверот CAD .

Способноста да се поврзуваме со компјутерите и светот околу нас користејќи го само нашиот ум, порано беше работа на научна фантастика. Но, со оглед на успесите и тековниот напредок во имплементацијата, се чини дека Neuralink е сè поблиску до остварување на сонот за беспрекорна интеракција човек-машина.

Извор: TechSpot

- Реклама -