Откако протекоа вести дека BMW ќе го задржи бензинецот М3, потврди за слично размислување доаѓаат и од Мерцедес.
Нема сомнеж дека интоксикацијата со електричната мобилност малку се намалува, па Mercedes веќе јасно одлучи да стави крај на деценијата, како што рече извршниот директор на компанијата Ола Калениус, „нешто пофлексибилно“ во однос на моделите кои се напојуваат со класични мотори со внатрешно согорување.
Стратегијата се менува, а тоа значи дека моделите со класичен погон ќе живеат во следната деценија, но додека ќе ја задржат сегашната основа. Имено, првичната идеја на Мерцедес беше да се префрли на електрична енергија до 2030 година. Källenius сега открива дека plug-in хибридите и електричните модели дотогаш ќе сочинуваат само половина од продажбата, пишува Autocar.
Трансформацијата не е едноставна
„Мислам дека никој никогаш не помислил дека трансформацијата на автомобилската индустрија која се случува еднаш во векот ќе биде мазна. Ќе има високи и падови“, рече тој. Калениус го посочи континуираниот диспаритет во цените како една од причините за побавното од очекуваното ширење на ЕВ, сугерирајќи дека тие ќе останат поскапи од нивните ICE еквиваленти уште некое време.
Според студиите на Мерцедес, побарувачката за електрични возила главно ќе биде во сегментите на мали и средни автомобили.Сепак, сегашната А-класа ќе остане во производство до 2026 година, додека компанијата ја подготвува фабриката во фабриката во Раштат да го прифати нова ММА платформа за електричниот наследник.
Платформа во соработка со Geely
Новата платформа, која ќе може да ги користи сите три конфигурации на погонот, прво ќе се примени на CLA, чиј прв прототип беше завршен минатиот септември, дознава Autocar. Ќе биде придвижуван од бензинскиот мотор М282, кој во Кина ќе го произведува Geely и ќе го дели со моделите на тој производител.
Извор: аutocar