Се утврдуваат причините за пропустите во учебникот по Историја и општество, од кој научивме дека исток е запад, метри се стапки, а знаме на Португалија е шпанското

Министерството за образование и наука и Педагошката служба почнаа процес за утврдување на причините за пропустите при одобрувањето и издавањето на учебникот по Историја и општество за петто одделение во кој, како што се наведува, „се констатирани низа грешки и нелогичности кои секако, не смееја да се дозволат“.

Во учебникот, како што можеше да се види и од објавите во медиумите и критиките/сеирот на социјалните мрежи, пишува, на пример, дека Албанија е источен сосед на Македонија а Бугарија е западен, дека Монт Еверест е висок над 29 километри (всушност е висок 29.035 стапки, што во метри е 8.849 m), или дека Мртвото море се наоѓа на 1.4 километри под морското рамниште (всушност се наоѓа на 430 метри, што во стапки е ~1.400), а државно знаме на Португалија е шпанското.

„Преку Националната комисија за учебници како највисоко тело во процесот на одобрување на учебници, МОН веќе побара информации за работата на сите чинители во постапката за одобрување на конкретниот учебник и по добивањето на извештајот, министерот за образование и наука ќе даде конкретен предлог за понатамошно постапување“, се вели во соопштението од Министерството за образование и наука.

Прочитајте и:  Јаневска најави затворање на два института поради нерегуларности

Според ресорното министерство, во време кога во Северна Македонија се случуваат најкрупните образовни реформи досега, со интензивни инвестиции во унапредување на инфраструктурните услови, подигнување на мотивацијата на наставниот и стручниот кадар во училиштата и се изработуваат нови наставни програми и учебници, недозволиво е да се случуваат вакви пропусти. Сепак, како што се наведува, учебниците се една од основите за квалитетен воспитно-образовен процес.

„Потребен е максимален ангажман и одговорност од сите чинители кои учествуваат во процесот за градење на поквалитетен образовен систем во интерес на сегашните и идните генерации, а со тоа и во интерес на државата. Упатуваме апел до сите автори и рецензенти кои во иднина ќе учествуваат во постапки за изработка на учебници и наставни помагала, како и до Бирото за развој на образование и членовите на Националната комисија за учебници, да ја подигнат личната одговорност и посветеност, затоа што во овие прилично комплексни процеси, тоа од нив единствено и се очекува“, велат од министерството за образование и наука.

- Реклама -