Кока Кола и скриените симболи на новите празнични лименки

Човекот зад новата, предновогодишна кампања на Кока Кола е графичкиот дизајнер – Израелецот Нома Бар. Типов се служи со многу паметни маркетиншки трикови со цел веднаш да  помислите на озвежително студено шише Кока кола.

Лименкиве имаат бајаги скриени пораки …

Замислете си ладно освежително шише од пијаклокот за кој станува збор

Еве го на носовите на поларните мечки,

и на вратот…  и логото на Кока Кола е на устата на мечката,па и оите се капачиња

сенката е истурено шише Кока Кола, од наопаку

Всушност, на крајот излегува дека уметникот не насликал само поларни мечки, туку цели пејзажи …

 

Илустрациите треба да резултираат со специјални фамилијарни моменти со што ја постигнува главната цел …

- Реклама -