Човекот зад новата, предновогодишна кампања на Кока Кола е графичкиот дизајнер – Израелецот Нома Бар. Типов се служи со многу паметни маркетиншки трикови со цел веднаш да помислите на озвежително студено шише Кока кола.
Лименкиве имаат бајаги скриени пораки …
Замислете си ладно освежително шише од пијаклокот за кој станува збор
Еве го на носовите на поларните мечки,
и на вратот… и логото на Кока Кола е на устата на мечката,па и оите се капачиња
сенката е истурено шише Кока Кола, од наопаку
Всушност, на крајот излегува дека уметникот не насликал само поларни мечки, туку цели пејзажи …
Илустрациите треба да резултираат со специјални фамилијарни моменти со што ја постигнува главната цел …