Ги гледаме логоата на познатите компании секој ден, но втората мисла е, кое е нивното значење? Сепак, зад некои од нив се крие многу повеќе од очигледното.
Toyota
Трите елипси всушност претставувале слики на три срца – едното на клиентот, второто на производот и третото на технолошкиот напредок.
Adidas
Логото отсликува планина. Идејата е да потсетува на пречките кои секој од нас ги совладува во својот живот.
Audi
Четирите круга ги претставуваат четирите компании кои го создаваат Audi во 1932 година – DKW, Horch, Wanderer и Audi.
Apple
Загризаното јаболко е референца кон забранетиот плод во Библијата.
Mercedes-Benz
Од компанијата очигледно се доста самоуверени – тие тврдат дека нивното лого ја потенцира доминацијата на Mercedes над земјата, морето и небото.
Две од боите на буквите се повторуваат. Тоа не е случајно. Креаторите на Google мислеле дека корисниците ќе очекуваат сите бои да бидат различни. Затоа повториле некои, па на тој начин сакале да покажат дека не се водени од традиционалните правила и мислења.