Можеби некогаш сте си го поставиле прашањето, што точно е маркетинг?
Еве неколку едноставни примери од корисник на 9gag:
1. Гледате одлична девојка на забава. Одите кај неа и велите: Јас сум многу богат. Омажи се за мене! – Тоа е директен маркетинг.
2. Вие сте на забава со група пријатели и гледате одлична девојка. Еден од вашите пријатели оди кај неа и посочувајќи кон вас, и вели: „Тој е многу богат. Омажи се за него! “- Тоа е рекламирање.
3. На забава сте и гледате одлична девојка. Одите кај неа и го земате нејзиниот телефонски број. Следниот ден и се јавувате и велите: “Здраво, јас сум многу богат. Омажи се за мене “- Тоа е телемаркетинг.
4. На забава сте и гледате одлична девојка. Станувате, ја поправате вратоврска, одите кај неа, долевате во нејзиниот пијалок, ја отворате нејзината вратата (на автомобилот), ја кревате чантата откако таа ја испуштила, и нудитеда ја однесете и тогаш велите: „Патем, јас сум богат. Ќе се омажиш ли за мене? “- Тоа се односи со јавноста.
5. На забава сте и гледате одлична девојка. Таа доаѓа кај вас и вели: „Ти си многу богат! Ќе се ожениш ли за мене? “- Тоа е препознавање на бренд.
6. На забава сте и гледате одлична девојка. Одите кај неа и велите: „Јас сум многу богат. Омажи се мене! Таа ви удира здрав шамар – Ова е фидбек од клиентите.
7. На забава сте и гледате одлична девојка. Одите кај неа и велите: „Јас сум многу богат. Омажи се за мене! “Таа ве запознава со нејзиниот сопруг – Ова е нерамнотежа меѓу понудата и побарувачката.
8. На забава сте и гледате одлична девојка. Одите кај неа и уште пред да успеете да кажете нешто, се појавува некој друг и и вели: „Јас сум богат. Ќе се омажиш ли за мене? “И таа тргнува со него. – Ова е конкуренцијата, која одзема дел од пазарниот удел.
9. На забава сте и гледате одлична девојка. Одите кај неа и пред да кажете: „Јас сум богат. Омажи се за мене! “пристигнува жена ти. – Ова е ограничување за влез на нови пазари.