Во доцните 1950-тти години, легендата во маркетингот Бил Бернбак дојде до идеја за спарување на уметничките директори и концептуалистите во тимови.
Стратегијата беше успешна и DDB заврши со создавање на една од најпознатите иконски работи во таа ера. Од тогаш, тимската структура на арт-концепт беше присутна во повеќето, ако не сите, агенции.
Тие можеби работат кон една заедничка цел, но како креативни видови, копирајтерите и арт директорите воопшто не се слични. Нивните разлики се најдобро истакнати на Фејсбук страната насловена CW versus AD, каде што Чао Пена (арт директор), Енрике Парада (арт директор) и Летиција Хановер (копирајтер) ги споделиле своите кул, својствени илустрации на оваа тема. Погледнете 17 од нивните најдобри дела во продолжение.
1. Четката
2. Датотеката
3. Што менаџерот сака од нас
4. Почнувајќи од нула
5. Боите
6. Софтверот
7. Причината за нашата нервоза
8. Старата верзија
9. Апликацијата
10. Тетратката за творба
11. Време за читање
12. Од каде ја дознаваме поп културата
13. Заминување од канцеларија во…
14. Социјалната мрежа
15. Тетоважите
16. Честитање на роденден
17. Милениче од соништата
Конечно нешто заедничко… 😉